Після оновлення алгоритмів Google почали помічати падіння органічного трафіку на сайт, хоча раніше займали стабільні позиції. Чи варто зараз щось кардинально змінювати в SEO-стратегії? Чи краще почекати і подивитись, як ситуація вирівняється сама?
Привіт. У нас теж був схожий кейс: після оновлення алгоритмів трафік різко просів без видимих причин. Звернулися до AG.Marketing, і вони одразу провели аудит, знайшли критичні точки падіння, оновили семантичне ядро, контент та технічну структуру. Завдяки комплексному підходу та гнучкому плану робіт, вдалося не лише повернутися на попередні позиції, а й покращити їх. Якщо вам важливо зберегти органічні переходи, ви зможете замовити seo просування сайту за посиланням на їх сайт та отримати персональну стратегію, яка враховує зміни в алгоритмах Google. Це точно краще, ніж чекати на “само минеться”. AG.Marketing знають свою справу.